Romana English
office@netvisionsoft.ro
+40 344 801 638

Registratura

Modulul Registratura permite inregistrarea documentelor de intrare si iesire din organizatie, precum si a celor interne; de asemenea, permite clasificarea, distribuirea si repartizarea acestora catre angajati.

Atat managementul, cat si persoanele interesate din cadrul anumitor departamente pot urmari cu usurinta documentele care intra si ies din organizatie.

Aplicatia gestioneaza documentele intr-un mod centralizat, permite controlul inregistrarilor, inclusiv al documentelor administrative interne, evidentiaza responsabilii, asigurand reducerea timpului petrecut pentru cautarea si regasirea documentelor.

Functionalitati:

  • asigura inregistrarea documentelor in mod structurat si clasificarea acestora pe categorii: adrese, cereri, note informative, sesizari, oferte etc.; se pot adauga documente in format electronic (fisiere, imagini scanate);
  • asigura obtinerea de rapoarte specifice, astfel incat sa existe un control permanent asupra documentelor de intrare, de iesire si a celor interne, in functie de emitent si destinatar, de stadiul de rezolvare al documentelor, de responsabilii acestora sau de data inregistrarii;
  • reduce costurile de manipulare a documentelor specifice registraturii;
  • permite un control mai bun al documentelor de intrare si iesire prin alocarea unui numar de inregistrare unic pe organizatie;
  • accesul in aplicatie se face in baza drepturilor de acces si a rolurilor definite de catre administratorul aplicatiei.